Showing posts with label SMS. Show all posts
Showing posts with label SMS. Show all posts

FRIENDSHIP SMS

Friday, September 23, 2011


U may b out of my Nazar,
but u not out of my DIL.
 u may b out of my reach,
but u not out of my SOCH.
i may b kuch bhi nahi 2 u.
but u'll always b sab kuch 2 me.

 

Khush naseeb hain aap, jo hum apki dosti ko itni shiddat se chatay hain.
Warna hum wo shakhs hain.
Jo khuwab main bhi appointment se atey hain.

 

Dosti aghar khuda hay tu kohnay na dena,
Dosti aghar gunnah hay tu honay na dena,
Kartay ho kisi dost say sachi dosti.
To us dost ko kabi ronay na dena.

 

Kal ho na ho.............
Aaj to hai.....
Ye pal to hai.......
Yeh pal ho na ho.
Hum to hain.
Hum ho na hon.
Hamari dosti to hai.

 

Umeed aisi ho jo jeeny ko majboor karey.
Raah aisi ho jo chalne ko majboor karey.
Mehak kam na ho kabhi apni dosti ki.....
Dosti aisi ho jo milne ko majboor karey.

 

God saw u hungry.
He created MC Donald's!
God saw u thirsty.
He created coke!
God saw u in darkness.
He created light!
God saw u without a cute friend.
He created me....

 

Kash khushyoon ki koi dokan hoti.
Us ki hum ko pehchan hoti.
Vgar dete aap ka daman khushyoon se.
Chahe us ki qimet hamari jaan hoti.

 

Ajnabi galyoon se hum guzra nahi kartay.
Dard-e-dil liya aur diya nahi kartay.
Dosti ka rishta sirf tum se hay.
Warna itnay sms hum kisi ko kiya nahi karte.

 

In school they taught me that
1 hour=60 min
1 min=60 sec
But they never told me that
1 sec without u.
100 years Miss u........................

FUNNY SMS


FUNNY SMS
Here you read friend's sms or funny sms

Page_01
My eyes, c u.
My handz feel u.
My mind cal u.
My heart need u.
And i want to kiss u.
!Aisa meri ammi mujay roz kheti hain.
****************
Birds love u....
Monkeys love u...
Hippos love u...
Girrafa  love u...
Chimpanzees love u....
Plz return to zoo.
They all miss u!!!!!
****************
Press down 7 times to become sweet........
1
2
3
4
5
6
7
Tusi bhi na?
Pehle hi inne .......... sweet ho ......
Phir bhi press kiye jaa rahe ho.....
****************
Aap ko miss karna roz ki baat hay.
Aap say larna adat ki baat hay.
Aap say door rehna qismat ki baat hay...
magar
magar
aaap ko bardashat karna!

Himmat ki baat hay.....
****************

                  FRIENDSHIP SMS

Girl ask to molvi: can i kiss another man?
molvi: astagfirullah.
Girl: can i kiss a married man?
molvi: nauzubillah.

Girl: can i kiss u?
molvi: bismillaha.


Promise me v r true frindz.
I'm lamp u r light.
I'm coke u r sprite.
I'm saawan u r badal.
I'm normal u r pagal ..... ha ha ha
****************
Tum door sahe,
Majboor sahe,
Par yaad tumhari ati hay.
Tum sans wahan par letey ho or smell yahan tak ate hay.
Ab
Chota Close up
Sirf panch rupay main.

Brush ur teeth daily.
****************
YAADOON KI PURANI HAVELI K BUND KAMRAY MAINDHOOL SAY BAHRI TASWEER K PECHAY LAGAY
JAALEY MAIN PHANSI MAKHRI KI DUM PAR
BAITHAY MACHAR KI QASAM --------- I MISS U--
****************
GOD NEY AAP KO BEHEJA TO BHEJALAKIN BHEJA TO AISA BEJA
JIS MAIN BHEJA HI NAHI BHEJA
YEH MUJHAY KISI NAY BHEJA
IS LEYAY MAIN NAY AAP KO BHEJA
****************
SAB SAY SMART KON? TUMSAB SAY STRONG KON? TUM
IN SAB MAIN TUM SAY ZAYDA KON? HUM
LEKIN DUNAYA MAIN SAB SAY ACHA DOST KON?
HUM TUM.
****************
BAZAHIR WHO MERA KHAYAL KARTI HAIJHOOT BOLTI HAY MAGAR KAMAL KARTI HAY
****************
PANI AANAY KI BAAT KARTAY HODIL JALANAY KI BAAT KARTAY HO
CHAR DIN SAY MOOO NAHI DHOYA
TUM NAHANAY KI BAAT KARTAY HO.

Tell Your Roll No.

 

Most Reading

Tags